افزایش فالوور در اینستاگرام

ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

افزایش فالوور در اینستاگرام

ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

در این وبلاگ مطالب مفید و آموزنده ای در زمینه اینستاگرام بیان می شود. امیدواریم که براتون مفید باشه. همچنین برای افزایش فالوور در اینستاگرام نیز پیشنهاد ویژه ای براتون داریم. با ما همراه شوید

  • ۰
  • ۰
 کاربران اینستاگرام از مرز ۷۰۰ میلیون هم گذشت
شاید زمانی که در سال ۲۰۱۰ اینستاگرام راه اندازی شد کمتر کسی به ذهنش می رسید که در فاصله چندین سال بعد، این شبکه به چنان محبوبیتی برسد که امروز تعداد کاربران اینستاگرام از مرز ۷۰۰ میلیون هم عبور کنند. چنین پیشرفت سریعی برای یک شبکه اجتماعی ، می تواند یک رکورد عجیب باشد.
اکتبر سال ۲۰۱۰ بود که اینستاگرام راه اندازی شد. در فوریه سال ۲۰۱۳ بود که تعداد کاربران این شبکه نوپا به ۱۰۰ میلیون رسید. در مارس سال ۲۰۱۴ این شرکت توسط فیس بوک خریداری شد و کاربران آن به ۲۰۰ میلیون رسید.
روند پیشرفت تعداد کاربران اینستاگرام به شکلی بود که تا ۶ ماه قبل از دسامبر سال گذشته به طور میانگین در هر ۹ ماه ۱۰۰ میلیون به کابران این شبکه اجتماعی اضافه می شد.
نهایتا در دسامبر سال ۲۰۱۶ تعداد کاربران فعال اینستاگرام به ۶۰۰ میلیون رسید. اما در روالی سریع تعداد کاربران اینستاگرام در عرض ۴ ماه از ۷۰۰ میلیون هم گذر کرد!
کاربران اینستاگرام از مرز 700 میلیون هم گذشت
کاربران فعال ماهانه یک معیار معمول برای سنجش است اما محدودیت هایی نیز دارد. این استاندارد اجازه نمیدهد که نکات دقیق بررسی شود، چه کسی روزانه چند پست در حساب خود به اشتراک میگذارد و چه کسی در طول ماه تنها چند بار فید اصلی برنامه را اسکرول میکند. اینستاگرام مدعی است که عوامل پشت صحنه باعث رشد کاربران این برنامه شده است؛ عواملی مانند بهبود فرآیند پیدا کردن دوستان و ثبت نام برای اولین بار که بسیار آسان است.
البته باید این واقعیت را نیز پذیرفت که کپی برداری از قابلیت استوری در اسنپ چت نیز باعث جذابیت بیشتر این شبکه برای کاربران و رشد تعداد کاربران آن شده است.
  • ۹۶/۰۵/۰۸
  • ساناز اصفهانی

اینستاگرام

کاربران اینستاگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی