افزایش فالوور در اینستاگرام

ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

افزایش فالوور در اینستاگرام

ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

در این وبلاگ مطالب مفید و آموزنده ای در زمینه اینستاگرام بیان می شود. امیدواریم که براتون مفید باشه. همچنین برای افزایش فالوور در اینستاگرام نیز پیشنهاد ویژه ای براتون داریم. با ما همراه شوید

۳۷ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مدیریت شبکه های اجتماعی چیست؟

مدیریت شبکه های اجتماعی به روشی گفته می شود که با استفاده از آن می‌توان فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی یک برند را به خوبی حفظ و به روز رسانی کرد. اهمیت این موضوع به حدی است که امروزه بسیاری از شرکت های بزرگ، از تیمی متخصص و مجزا برای مدیریت فعالیت های شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند. این تیم ابزارهای مورد نیاز برای به روز نگه داشتن شبکه اجتماعی را نیز در اختیار دارند و به شکلی کاملا تخصصی به مدیریت این رسانه‌ها می‌پردازند. مدیریت شبکه‌های اجتماعی به گسترش ارتباطات نیز کمک می کند.

آنچه در تیم مدیریت شبکه های اجتماعی صورت می گیرد شامل فعالیت هایی برای زمان بندی پست های منتشر شده، پاسخگویی به سوالات مخاطبان و آماده سازی پست ها و اطلاعات لازم برای مشتریان و کاربران می باشد.

چرا باید برای مدیریت شبکه های اجتماعی برنامه ریزی کرد؟

مدیریت شبکه‌های اجتماعی به دلایل زیادی از اهمیت بالایی برخوردار است. میزان و نحوه فعالیت یک برند در شبکه‌های اجتماعی نشانگر توجه مدیر به کسب و کار است. از این رو هرچه فعالیت بهتری در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید، افراد بیشتری با برند شما آشنا می‌شوند. به عنوان مثال ممکن است یک مشتری از خدمات شما ناراضی باشد و آن را در شبکه‌های اجتماعی مطرح کند. در این صورت اگر به عنوان یک برند مسئولیت‌پذیر مورد را پیگیری کنید و پاسخگوی سوالات این مشتری باشید، می‌توانید از گسترش نارضایتی جلوگیری کنید.

صاحبان کسب و کار با حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی می توانند اطلاعات بیشتری را در مورد صنعت، نیاز مشتریان و فعالیت رقیبانشان به دست آورند. زیرا از طریق شبکه‌های اجتماعی می‌توانید با نظرات مثبت و منفی کاربران در مورد برند شما و یا برند رقیبانتان بیشتر آشنا شوید.

لازم به ذکر است که امروزه با استفاده از بازاریابی دیجیتال می‌توانید محبوبیت و اعتبار شرکت خودتان را افزایش دهید و مشتریان احتمالی را به سمت خود بکشانید. ذکر این نکته لازم است که فعالیت پیوسته در شبکه‌های اجتماعی و به روز رسانی پیوسته مطالب بسیار سخت است. بدین منظور شما باید از روش‌های مختلف تولید محتوا استفاده کنید که این امر نیز مستلزم زمان و انرژی زیادی است. همچنین شما باید تمامی شبکه‌های اجتماعی را مدیریت کنید و تمام مطالبی را که در مورد برند شما نوشته می‌شود را مطالعه کنید. این امر به مدیریت بهتر و موثرتر رسانه‌های اجتماعی کمک زیادی خواهد کرد. یکی از وظایف مهمی که در مدیریت شبکه‌های اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد، شناسایی مشتریان احتمالی و برقراری ارتباط با آن‌ها است. یکی از روش‌های برقراری ارتباط نیز ارسال ایمیل است.

مدیریت شبکه های اجتماعی شامل چه مواردی است؟

۱) تولید محتوا

آشنایی افراد با یک برند مخصوص و وفادار ماندن به آن، تصادفی نیست. مدیریت شبکه‌های اجتماعی به منظور اجرای کمپین‌ها و تولید محتوای متناسب با کسب و کار مربوطه انجام می‌شود. هر چه تعداد بازدیدها از صفحه شخصی یک برند بیشتر باشد، مشتری احتمالی بیشتری نیز با آن آشنا خواهد شد. بنابراین تولید محتوای مناسب برای شبکه‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین نکاتی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

۲) ایجاد یک نام تجاری مشخص

شبکه‌های اجتماعی بسیار متنوع هستند و روز به روز نیز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. بنابراین اگر از یک نام تجاری مشخص با یک طراحی ثابت استفاده شود، امکان فعالیت در حوزه‌های بیشتری فراهم می‌شود. در نتیجه بازاریابی سودمندتر خواهد بود.

۳) مدیریت موثر جوامع آنلاین

کسب و کاری که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند، می‌تواند توجه جوامع آنلاین بسیاری را به سمت خود جذب کند. افرادی که صفحه شخصی یک شرکت را دنبال می‌کنند، احتمال بیشتری دارد که نسبت به محصول این شرکت وفادار بمانند.

۴) بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

مدیران شبکه‌های اجتماعی این امکان را فراهم می‌کنند که محتوای منتشر شده درباره کسب و کار، به راحتی در موتورهای جستجو قابل دستیابی باشند. این امر برای یک کسب و کار بسیار حیاتی است.

۵) سنجش میزان موفقیت کمپین‌ها

این اندازه‌گیری بخش مهمی از فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی را شامل می‌شوند. مدیران شبکه‌های اجتماعی آمار بازدید از شبکه‌های اجتماعی را محاسبه می‌کنند. همچنین می‌توانند ویژگی‌ها و عادات رفتاری این بازدیدکنندگان را مطالعه کنند. از این رو به کمک این اطلاعات می‌توانند میزان موفقیت کمپین‌های مختلف را ارزیابی کنند.

۶) رتبه بندی شبکه‌های اجتماعی

چشم انداز شبکه‌های اجتماعی همواره در حال تغییر و توسعه است. ممکن است یک شبکه اجتماعی امروز محبوبیت بالایی داشته باشد ولی مدتی بعد از محبوبیت آن کاسته شود. از این رو در مدیریت شبکه‌های اجتماعی باید این آمارها را پیش بینی کرد و اقدامات متناسب را نسبت به آن انجام داد.

منبع: آی بازاریابی


فوت و فن های بازاریابی در اینستاگرام

۱۱نکته برای ارتقا بازاریابی محصولات در رسانه های اجتماعی

بازاریابی اینستاگرام و آنچه نباید انجام داد

  • ساناز اصفهانی
  • ۰
  • ۰

امروز در این قسمت از مجموعه آموزش های اینستاگرام، نحوه تنظیم اعلانات در اینستاگرام بیان می شود. شما می توانید نحوه دریافت اعلانات در اینستاگرام را با توجه به نوع نیاز خود شخصی سازی کنید. بافالوجت ربات افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

برای تنظیم کردن نحوه دریافت اعلانات در اینستاگرام باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  1. آخرین نسخه از اپلیکیشن اینستاگرام را بر رو تلفن هوشمند خود نصب کنید.
  2. برنامه را باز کرده و وارد پروفایل خودتان شوید.

ادامه مطلب

  • ساناز اصفهانی
  • ۰
  • ۰

شاید کسی در لیست فالوور هایتان قرار دارد، اما بنا به دلایلی نمی‌خواهید دیگر به مطالب شما دسترسی داشته باشد و از سوی دیگر نمی‌خواهید خود شخص متوجه شود که او را از لیست فالوور هایتان حذف کرده‌اید. در این مطلب شیوه حذف افراد از لیست فالوور ها بدون اینکه شخص به این موضوع پی ببرد، بیان می‌شود.

مجموعه مقالات آموزش اینستاگرام (کلیک کنید)

برای این که کاربر موردنظر را که در لیست فالوور‌ هایتان در اینستاگرام قرار دارد، بدون اینکه خود آن شخص متوجه شود حذف کنید، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

ادامه مطلب: چگونه شخصی را بدون اینکه متوجه شود از لیست فالوور های اینستاگرام حذف کنیم؟ (کلیک کنید)

  • ساناز اصفهانی
  • ۰
  • ۰

شاید به هر دلیلی تصمیم بگیرید کاربری را آنفالو کنید و دیگر لایک و کامنت های تصاویر شما را نبیند. در این صورت می‌توانید از قابلیت بلاک کردن در اینستاگرام استفاده کنید.

اگر کاربری را بلاک کنید:

  • دیگر قادر به دیدن لایک‌ها و کامنت‌های تصاویرتان نخواهد بود
  • قادر به دیدن پروفایل شما نیست
  • اگر شما را با نام کاربریتان در کامنتی منشن کند، به شما اطلاع داده نمی‌شود
  • به طور خودکار توسط شما آنفالو می‌شود
  • با این حال کامنت‌هایی که قبلا در پست‌هایتان قرار داده حذف نخواهد شد

بلاک کردن یک کاربر در اینستاگرام

ابتدا به پروفایل کاربر مربوطه بروید.

بلاک کردن در اینستاگرام

ابتدا روی سه نقطه در گوسه سمت راست بالای پروفایل کاربر ضربه زده و گزینه اول یعنی Block را انتخاب کنید. سپس گزینه تایید بلاک را بزنید.

بلاک کردن در اینستاگرام

آنبلاک کردن یک کاربر در اینستاگرام

اگر از بلاک کردن یک کاربر پشیمان شده‌اید و قصد دارید وی را از بلاک خارج کنید، کافیست به پروفایل کاربر مربوطه رفته و با تکرار مراحل قبل او را از حالت بلاک خارج کنید. توجه داشته باشید که این بار به جای گزینه بلاک با گزینه آنبلاک روبرو خواهید شد.

بلاک کردن در اینستاگرام

 

منبع:  howtogeek – آی تی رسان


نحوه mute و غیرفعال کردن استوری اینستاگرام دیگران

۲۵ راهکار برای جذب فالوور و افزایش لایک در اینستاگرام

  • ساناز اصفهانی
  • ۰
  • ۰

زمانی که در سال ۲۰۱۰ اینستاگرام پا به عرصه فضای مجازی نهاد، خیلی زود توانست جای خود را در بین فعالان فضای مجازی باز کند.شاید یکی از دلایل اصلی موفقیت اینستاگرام بصری بودن و عکس محور بودن این شبکه اجتماعی است. کاربران مختلف از بازیگر و ورزشکار گرفته تا صاحبان برندهای معروف و یا کسب و کارهای کوچک هرکدام سعی داشتند تا فالوئر بیشتری جذب کنند. کار به جایی رسید که اینستاگرام دیگر وسیله ای برای به اشتراک گذاری لحظات و خاطرات نیست، بلکه بسیاری از افراد به این فکر می کنند که چگونه از ایسنتاگرام کسب درآمد کنند؟ در واقع بازاریابی اینستاگرام موضوعی است که صاحبان کسب و کارها برای آن برنامه ریزی می کنند. اما اگر قصد دارید روش های مناسبی برای بازاریابی در ایسنتاگرام پیش بگیرید، باید از برخی اشتباهات رایج دوری کنید. ما در مقالات زیادی در مورد شیوه ها و روش های بازاریابی در اینستاگرام صحبت کرده ایم، اما این بار قرار است در این مطلب،برخی از اشتباهات رایج بازاریابی اینستاگرام بیان شود. 

ادامه مطلب: ۷ اشتباه رایج بازاریابی اینستاگرام (کلیک کنید)

  • ساناز اصفهانی
  • ۰
  • ۰
در مقاله ” آموزش آرشیو برای مخفی کردن موقتی پست در اینستاگرام ” در مورد این قابلیت کاربردی اینستاگرام صحبت شد. این قابلیت تا کنون برای همه کاربران فعال نبود اما از امروز قابلیت آرشیو اینستاگرام برای همه کاربران فعال شد.
قابلیت آرشیو اینستاگرام (Archive) پست های دلخواه شما را بایگانی می کند، و انجام این کار، آن پست دیگر در صفحه شما قابل مشاهده نیست و البته در زمان دلخواه می توانید پست آرشیو شده را  دوباره به صفحه شخصی خود باز گردانید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، علامت ساعت در بالای سمت راست صفحه اضافه شده است و می توانید پست هایی که از دید دیگر کاربران پنهان کرده اید (آرشیو) را در آنجا مشاهده کنید.قابلیت Archive که فقط برای برخی از کاربران فعال شده بود، از امروز استفاده از این قابلیت برای عموم کاربران در سراسر جهان امکان پذیر است.

آرشیو اینستاگرام در اختیار عموم کاربران قرار گرفت
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • ساناز اصفهانی
  • ۰
  • ۰

افراد ممکن است در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام با اهداف مختلفی فعالیت داشته باشند. برخی ممکن است صرفاً برای سرگرمی از اینستاگرام استفاده کنند. برخی ممکن است از اینستاگرام برای اهداف تجاری خود استفاده کنند و برخی هم از اینستاگرام برای بیان دیدگاه ها و عقاید خود استفاده می کنند. اما همه این افراد یک وجه مشترک دارند: دیده شدن برای همه مهم است! در نتیجه همیشه به دنبال راهکارهایی برای افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام در اینستاگرام هستند.

متأسفانه برخی از افراد تصور می کنند بدون هیچ تلاش و زحمتی می توانند فالوور جذب کنند! و حتی لایک هم بگیرند! از همین رو به سراغ روش های غیر اصولی برای خرید فالوور فیک و افزایش لایک می روند. اما بهتر است بدانید که دیگر دست فالوورهای جعلی برای اینستاگرام رو شده است! در این زمینه پیشنهاد می کنیم مقالات “خرید فالوور فیک ؛ راهی که نباید رفت ” و همچنین “راهی میانبر و مطمئن برای جذب فالوور واقعی ” را مطالعه کنید.

اما حال سوال اصلی این است: برای افزایش فالوور و افزایش لایک در اینستاگرام چه باید کرد؟

در این مطلب ۲۵ راهکار جامع برای افزایش فالوور در اینستاگرام بیان می شود. در عین حال می توانید برای معرفی خود به دیگران و دیده شدن از ربات افزایش فالوور واقعی فالوجت نیز استفاده کنید. فالوجت برنامه‌ای برای جذب فالوور واقعی می باشد که روزانه اکانت شما را به افراد زیادی معرفی می کند تا از این طریق فالوورهای واقعی به سمت شما هدایت شوند. که واقعی بودن بازدیدکنندگان، افزایش لایک را نیز به دنبال خواهد داشت.

 ادامه مطلب: ۲۵ راهکار جامع برای جذب فالوور و افزایش لایک در اینستاگرام (کلیک کنید)

  • ساناز اصفهانی
  • ۰
  • ۰

با توجه به ظرفیت گسترده‌ای که برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد، می‌توان به جرئت اصطلاح ” معدن طلایی” را برای این شبکه اجتماعی به کار برد. فرقی نمی کند شما در چه زمینه‌ای فعالیت دارید: کیف و کفش یا تناسب اندام یا تورهای گردشگری، در هر حال تبلیغات در اینستاگرام می تواند برگ برنده ای باشد که شما را از رقبا جلو می اندازد. اما فکر می کنید برای تبلیغات در اینستاگرام از کجا باید شروع کنید؟ چگونه می‌توانید به سراغ اینستاگرامر های حرفه ای بروید تا برای شما تبلیغات انجام دهند؟

راهکارهای ارتباط با اینستاگرامرها برای تبلیغات در اینستاگرام

آن‌ها را در kik یا تلگرام پیدا کنید

Kik اپلیکیشنی است که به شما اجازه می‌دهد به راحتی پیام‌هایتان را بدون داشتن شماره تلفن یا ایمیل طرف مقابل به او برسانید. این راهکار در تلگرام نیز عرضه شده است و می‌توانید با داشتن ID فرد او را در این برنامه پیدا و با او صحبت کرد. اگر می‌خواهید با اینستاگرامرها در ارتباط باشید، یکی از این دو روش را انتخاب کنید.

چه مدت پست تبلیغاتی‌تان روی پیج قرار می‌گیرد؟

بر خلاف پست‌های ارسالی در وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها که به مدت طولانی یا برای همیشه در آن‌جا قرار می‌گیرند، اینستاگرامرها قوانین خاص‌تری برای تبلیغات در پی‌جویی کردن‌هایشان دارند و به شما خواهند گفت که برای مدت معینی پست تبلیغاتی شما را در پیج نگه خواهند داشت. تعرفه تبلیغاتی نیز به میزان زمان درخواستی شما بستگی خواهد داشت. به هر حال شما باید بدانید که تبلیغاتتان چند ساعت روی پیج قرار خواهد گرفت.

از اینستاگرامر مورد نظر درخواست کنید که تبلیغاتتان را در ساعت مخصوصی روی پیج قرار دهد که معمولا افراد بیشتری آن را ببینند (به عنوان مثال ساعات کاری یا نیمه‌های شب زمان مناسبی برای ارسال تبلیغات نیست).

ضمنا شما می‌توانید از اینستاگرامر موردنظر بخواهید که در بازه زمانی تعیین شده، چند بار تبلیغات شما را repost کند؛ این کار به معنای آن است که به عنوان مثال شما می‌خواهید آگهی‌تان به مدت دو ساعت روی پیج باشد ولی هر نیم ساعت یک‌بار پاک شده و مجددا روی پیج قرار بگیرد تا به اصطلاح آگهی‌تان هر نیم ساعت یک‌بار بالا بیاید. همچنین اطمینان حاصل کنید که فالوئرهای آن پیج همه ایرانی بوده و به اصطلاح فیک یا غیرواقعی نباشند.

آیا لینک ما را در بیو (Bio) خود قرار می‌دهید؟

اینستاگرامر به شما اجازه نمی‌دهد که در زیرنویس عکس‌هایتان از لینک استفاده کنید. تنها لینکی که می‌توانید در این رسانه اجتماعی استفاده کنید، ‌در محدوده بیوگرافی پروفایل اینستاگرام قرار دارد. برخی از اینستاگرامرها با قرار دادن آگهی‌تان در پیج‌شان به طور رایگان لینک سایت یا وبلاگ شما را نیز در بیو قرار می‌دهند اما برخی دیگر هزینه اضافی برای این کار دریافت می‌کنند. به‌هرحال اگر خواستید این کار را انجام دهید، مطمئن شوید که در زیرنویس تصویر تبلیغاتی‌تان این موضوع ذکر شود تا کاربران به راحتی بتوانند وارد سایت شما شوند.

با خرید تبلیغاتی طولانی‌مدت تخفیف بگیرید

قبل از اینکه این مورد را شرح دهیم، بدانید که بهتر است قبل از خرید یک‌باره و طولانی‌مدت، پیج‌های مختلفی را امتحان کنید و هر کدام که بازدهی بیشتری داشت برای این کار انتخاب کنید. در ابتدا باید از اینستاگرامر بپرسید که هزینه یک پست برای مدت مشخص چقدر می‌شود. زمانی که قیمی دستتان آمد، از او بپرسید که آیا برای خرید هفتگی یا ماهیانه تخفیفی در نظر گرفته است یا خیر. بیشتر اینستاگرامرها این تخفیف را در نظر می‌گیرند و آگهی شما را یک روز در میان یا هفته‌ای چندبار به نمایش در می‌آورند.

در مورد دیگر آگهی‌دهندگان سوال کنید

شاید برایتان مهم باشد که چه برندهای دیگری با این اینستاگرامر کار می‌کنند. اگر در این‌باره سوال نکنید ممکن است روزی ببینید که آگهی شما بعد از آگهی رقیب اصلی‌تان قرار گرفته است!

قیمت‌ها به شدت متنوع است

تبلیغات در اینستاگرام بسیار گسترده است و هر فرد قیمت و تعرفه خاص خودش را دارد و این تعرفه‌ها به شکل چشم‌گیری با هم تفاوت دارند. حواستان باشد که در ازای چه خدماتی چه پولی می‌دهید.

انواع حساب‌های کاربری در اینستاگرام

 حساب‌های مختلفی در اینستاگرام وجود دارد. شما اگر می‌خواهید خودتان تبلیغات اینستاگرامی خود را به عهده بگیرید، باید حواستان به موارد زیر باشد:

پیج‌های موضوعی: تبلیغات در این پیج‌ها معمولا از پیج‌های دیگر ارزان‌تر است. پیج‌های موضوعی بر روی موضوع خاصی متمرکز هستند و به شخص خاصی وابستگی ندارند. آن‌ها ممکن است فقط عکس‌هایی از حیوانات، طبیعت، عکس‌های کارتونی، جوک و لطیفه یا عکس‌های آموزشی ارسال کنند.

پیج‌های فروشگاهی: تعرفه تبلیغات در این پیج‌ها معمولا در حد وسط قیمت‌ها قرار دارد. تعداد فالوئر زیاد یکی از ویژگی‌های این پیج‌هاست و البته باید توجه داشته باشید که تعداد آگهی‌هایی که این اینستاگرامرها ارسال می‌کنند نیز زیاد است.

پیج‌های شخصی وبلاگ‌نویسان یا دیگر افراد مشهور: این‌گونه پیج‌ها اغلب بیشترین میزان قیمت را در میان اینستاگرامرها دارند. دلیل این موضوع نیز تاثیر زیاد این افراد روی کاربرانشان است به طوری که احتمالا تبلیغات در این پیج‌ها بازدهی بیشتری خواهد داشت. البته لازم به ذکر است که معمولا این افراد آگهی کمی ارسال می‌کنند و تا خودشان از کیفیت کالای شما اطمینان نداشته باشند، آن را تبلیغ نخواهند کرد.

منبع: مدیر سبز


کسب درآمد از اینستاگرام :چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

حساب های اینستاگرامی برتر که می توانید از آنها الهام بگیرید(۱)

  • ساناز اصفهانی
  • ۰
  • ۰

اینستاگرام که حسابی در بین کاربرانش پرطرفدار شده، با توسعه هایی که داشته سعی در جلب رضایت هر چه بیشتر کاربران دارد. اگر شما هم یک اینستاگرامی حرفه ای هستید روزانه زمانی را برای افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام صرف می کنید. سعی می‌کنید عکس‌های حرفه‌ای و خلاقانه داشته باشید، کپشن های حرفه ای بنویسید تا دل فالوورها را به دست آورید. ویژگی ها و قابلیت هایی در اینستاگرام وجود دارد که ویرایش و اشتراک گذاری عکس ها را راحت‌تر می‎کند. در این مطلب ۶ ویژگی اینستاگرام برای به اشتراک گذاری راحت تر عکس ها بیان می‌شود.

 تنظیم فیلتر عکس ها

زمانی که اینستاگرام برای اولین بار منتشر شد، یک سری فیلتر برای بهبود دادن به کیفیت عکس ها در خود قرار داد. شما می توانید از این فیلتر ها به راحتی استفاده کنید. همچنین برای شما راهی قرار داده شده است که تاثیر این فیلتر ها را خودتان تنظیم کنید. زمانی که شما از یک فیلتر بر روی عکس خود استفاده می کنید، بر روی تصویر بزنید. با قسمتی که برای شما باز می شود می توانید از ۰ تا ۱۰۰ میزان تاثیر آن فیلتر را تغییر دهید. پس از آن که تغییرات مورد نظر خود را اعمال کردید، بر روی گزینه Apply بزنید.

ادامه مطلب :  ۶ ویژگی اینستاگرام که اشتراک گذاری عکس ها را آسان‌تر می‌کند

  • ساناز اصفهانی
  • ۰
  • ۰

قصد دارید کسب و کاری برای خود راه بیندازید ولی سرمایه کافی برای اجاره و یا خرید مغازه‌ای در پاساژهای بزرگ شهر را ندارید؟ پس از همین حالا دست به کار شوید و از فرصت طلایی اینستاگرام استفاده کنید. کسب درآمد از اینستاگرام موضوعی است که در سال های اخیر در ایران مطرح است و حتی برخی ادعا می کنند درآمدهای میلیونی از اینستاگرام کسب می‌کنند. احتمالاً شما هم برای کسب درآمد از اینستاگرام نقشه‌هایی دارید اما نمی‌دانید از کجا  باید شروع کنید. با ما همراه باشید.

فرصت را از دست ندهید: کسب درآمد از اینستاگرام

اینجا هیچ چیز غیرممکن نیست. شما می‌توانید از فروش لباس‌های ساده شروع کنید و یا با خلاقیت و ذوق خود، دستبندهای ارزان‌قیمت درست کنید و با همین روش، آرام آرام پله‌های ترقی و درآمدزایی را طی کنید؛ بدون آنکه نگران پول اجاره، سرمایه اولیه و… باشید. از طرف دیگر، کسب و کار دیگری هم در اینستاگرام به راه افتاده که صاحبان آن سودهای کلانی را به دست می‌آورند: خرید و فروش صفحه اینستاگرام. افراد مختلفی به صورت تخصصی (!) روی این موضوع کار می‌کنند که تعداد دنبال‌کننده‌های یک صفحه را بالا ببرند و بعد از افزایش تعداد دنبال کنندگان، آن صفحه‌ها را به متقاضیان مختلف می‌فروشند. این کسب و کار به اندازه‌ای جدی شده که به شغل اول خیلی‌ها تبدیل شده است.

این گزارش را بخوانید تا دستتان بیاید ماجرا از چه قرار است و چگونه یک پیج ساده با تعداد دنبال کننده‌هایی در حدود 200 هزار نفر، بین 8 تا 10 میلیون تومان به فروش می‌رود. رقم‌های میلیونی باورنکردنی در این خرید و فروش‌ها در جریان است. از صفحاتی که 50 هزار تومان به فروش می‌رسند تا برخی موارد که به 100 میلیون تومان هم می‌رسند. بله، رقم را درست خواندید. 100 میلیون تومان برای فروش یک صفحه اینستاگرامی! این بازار به اندازه‌ای فشرده و نفسگیر شده که شرکت‌های مختلفی برای فروش تخصصی صفحات اینستاگرامی به راه افتاده‌اند و رقابت شدیدی بین آنها حکمفرماست.

در این میان، صفحات مخصوص اجناس مورد نیاز خانم‌ها- (زیورآلات، لباس و. . . )- بیشتر از همه روی بورس است و همچنین نوجوانان بین 13 تا 19 ساله بیشترین درآمد را از اینستاگرام کسب می‌کنند. در این گزارش از راز و رمزهای فروش‌های اینستاگرامی و سودهای خوبی که به راحتی تا ماهی 7، 8 میلیون تومان نیز می‌رسد، نوشته‌ایم. این گزارش را بخوانید تا باور کنید چگونه یک نوجوان 13 ساله ماهی 7 میلیون تومان از راه خرید و فروش صفحات اینستاگرامی درآمد دارد!

ادامه مطلب: چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟ (کلیک کنید)

  • ساناز اصفهانی