افزایش فالوور در اینستاگرام

ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

افزایش فالوور در اینستاگرام

ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

در این وبلاگ مطالب مفید و آموزنده ای در زمینه اینستاگرام بیان می شود. امیدواریم که براتون مفید باشه. همچنین برای افزایش فالوور در اینستاگرام نیز پیشنهاد ویژه ای براتون داریم. با ما همراه شوید

  • ۰
  • ۰

اینستاگرام در آپدیت جدید خود بازهم ویژگی های جدیدی را به این اپلیکیشن اضافه کرده است. از جمله این قابلیت ها در نسخه جدید اینستاگرام می توان به عکس های افقی و دانلود در اپ استور و گوگل پلی اشاره کرد.

همان گونه که می دانید در فروردین سال ۹۵ ویژگی دایرکت به اینستاگرام اضافه شد. با توجه به اینکه این قابلیت مورد توجه کاربران قرار گرفت، توسعه دهندگان این شبکه اجتماعی، سعی کردند بازهم در نسخه جدید اینستاگرام با اضافه کردن قابلیت های جدید به دایرکت، نظر کاربران را جلب کنند.

یکی از این قابلیت ها، پشتیبانی از حالت افقی تصویر می باشد. بنابراین اگر تصویر یا ویدیویی دارید که حالت کشیده دارد، نیازی نیست کناره هایش را ببرید. یکی دیگر از قابلیت های نسخه جدید اینستاگرام ارسال لینک وب سایت های مختلف و دیدن پیش نمایش در صفحه پیام هاست.

همچنین می توانید از حافظه گوشی تان، برای دوستان خود، شماره تلفن و آدرسی ارسال کنید.

پشتیبانی از تصاویر پرتره و لنداسکیپ برای کاربران اپل اکنون در نسخه ی ۱۰٫۲۲ قابل استفاده است. اما کاربران اندروید باید برای استفاده از ویژگی های جدید کمی صبر کنند. البته ارسال لینک و پیش نمایش آن در هر دو پلتفرم اضافه شده است.

همچنین در این نسخه جدید اینستاگرام به زودی می توانید در اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

منبع: کلیک


کسب درآمد از اینستاگرام :چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

  • ۹۶/۰۵/۱۱
  • ساناز اصفهانی

آپدیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی