افزایش فالوور در اینستاگرام

ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

افزایش فالوور در اینستاگرام

ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

در این وبلاگ مطالب مفید و آموزنده ای در زمینه اینستاگرام بیان می شود. امیدواریم که براتون مفید باشه. همچنین برای افزایش فالوور در اینستاگرام نیز پیشنهاد ویژه ای براتون داریم. با ما همراه شوید

۳۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در قسمت اول از مقاله 5 روش برای برندسازی در اینستاگرام بیان شد. در ادامه سایر روش ها بیان می شود.

6) از زبان سخت فروش دوری کنید

بیشترین رنج سنی اینستاگرام بین 18 تا 29 سال است .  معمولا افراد در این گروه سنی درمورد برند های اجتماعی بدبین و دودل هستند. بر طبق تحقیقاتی از سوی موسسه Initiative ، 30 % از مردم آمریکا و ( 40% از مردم انگلستان)  در مورد نحوه بازاریابی برند ها نسبت به خودشان دو دل و مشکوک هستند.

این به این معنی است که اکثریت کاربران می توانند ، بوی بد تاکتیک های نامناسب بازاریابان را از فاصله های دور بشنوند. سعی نکنید یکی از بزرگترین مخاطبین خود را به جلو هل دهید. در عوض تلاش کنید با صداقت سخن گفته و از کپشن های صریح و شفاف استفاده کنید.  هر چه بیشتر برای فروش تلاش کنید ، احتمال اینکه خریدارانتان  را از خود دور کنید بیشتر است.

همان طور که قبلا ذکر شدتصاویر و ویدیو های خیلی خوب به کاربران این اجازه  را می دهد که خودشان در باره محصولات و خدمات شما تصمیم بگیرند. اما یک کپشن عالی اینستاگرامی می تواند باعث یادگیری بیشتر کاربران در باره محصول شود. به این دلیل که  در الگوریتم جدید اینستاگرام ، دیده شدن کمی سخت تر است،  از کپشن های خود نخوانده رد نشوید.

به عبارت دیگر، کپشن های شما باید بسیار مرتبط به موضوع و با جزییات کامل نوشته شوند. این دلیل که می توانید از 2220 کاراکتر برای نوشتن استفاده کنید ، به این معنی نیست که باید از همه یا حتی بخشی از این تعداد در یک کپشن بهره مند شوید. مختصر نویسی را تمرین و از آن برای سوق دادن کاربران به خواندن بیشتر پست ها استفاده کنید.

نرم افزار حرفه ایی اطلاع رسانی

کاربران به محتویاتی که نشانگر اطلاعات شما از کار باشد علاقه نشان می دهند. به موفق ترین و تعامل بر انگیز ترین پست ها نگاهی بیندازید و سپس به زبان این محتویات  بیندیشید. دلیلی برای کار کرد بالای این پست ها وجود دارد. حس کنجکاوی مخاطبان را با طرز نوشتار خوب و متن مرتبط با کا ر مورد نظر بر انگیزید.


مشاهده ادامه مطلب در لینک زیر:

 یازده روش برای ارتقا برندسازی در اینستاگرام (قسمت دوم) کلیک کنید


  • ساناز اصفهانی
  • ۰
  • ۰

هوا گرم شده و باید در نظر بگیرید که استفاده از گوشی‌های هوشمند زیر تابش مستقیم نور آفتاب موجب گرم شدن زیاد از حد آن‌ها می‌شود و این موضوع می‌تواند به گوشی آسیب برساند.

کلیک– هوای گرم برای وسایل الکترونیکی مناسب نیست و حتی می‌تواند به دستگاه شما صدمات شدیدی را وارد کند. اما راهکارهایی نیز برای خنک نگه داشتن گوشی در هوای گرم وجود دارد، در ادامه با کلیک همراه باشید.

عدم جای گذاشتن گوشی درون خودرو

در فصول گرم سال فضای درون خودروها خیلی گرم می‌شود، به همین علت در بعضی از کشورها قانون ممنوعیت برای جای گذاشتن کودکان و یا حیوانات درون خودرو وجود دارد. بنابراین هرگز نباید گوشی خود را خودرو جا بگذارید. اگر می‌خواهید مسیر طولانی را طی کنید، از پایه نگهدارنده گوشی برای خودرو استفاده کنید تا بدین ترتیب گوشی شما را در معرض مستقیم باد کولر خودرو نیز قرار بگیرد و گرم نشود. به هر دلیلی اگر مجبور شوید که گوشی هوشمند‌تان را درون خودرو جای بگذارید، بهترین مکان صندوق عقب خودور بوده زیرا این قسمت کمترین تاثیر را از گازهای گلخانه‌ای می‌پذیرد.

  • ساناز اصفهانی
  • ۰
  • ۰

اصول عکس های اینستاگرام برای افزایش لایک در اینستاگرام

در اینستاگرام عکس ها، حرف اول را می زنند. برای داشتن پست های جذاب در اینستاگرام، باید تمرکز زیادی بر عکس ها داشته باشید تا در همان نگاه اول مخاطبان خود را جذب کنید.

اطلاعات پایه ای عکاسی را دنبال کنید.

تصاویر به سادگی کاربران را درگیر می کنند. و هنگامی که بسیار عالی هستند مردم را وادار به کلیلک کردن و حتی تعاملات بیشتر می کنند. اگر شما یک عکاس حرفه ایی نیستید، نگران نباشید. زیرا باید بعضی اطلاعات پایه ایی عکاسی برای بالابردن کیفیت عکس ها را بیاموزید:

روشنایی بهترین دوست شماست: یکی از پر چالش ترین قسمت های عکاسی  نور پردازی است . تا جایی که برایتان امکان دارد در اینستاگرام  نور های طبیعی به تصویر اضافه کنید. از نورهای حاشیه ایی به این علت که باعث ایجاد سایه می شوند استفاده نکنید. میزان زیادی  نوراز گوشه اضافه کنید. تصاویر روشن تمایل به تیک زدن را بیشتر می کنند و این در نهایت منجر به تعامل بیشتری خواهد شد.

موضوع  را وسط  قرار دهید

چشمان شما همواره  مجذوب نقطه مرکزی  تصویر  می شوند. اطمینان حاصل کنید که برای داشتن تصاویر بهتر ، تولیدات یا مدل های خود ر ا در وسط تصویر متمرکز کرده اید. این کار به ساختار پیش زمینه کمک و چشمان شما را به سمت موضوع هدایت می کند.

تصور کنید که چگونه در اینستاگرام به نظر می رسد: تصاویر زیبا ، تمام فضای تصویر را به خود اختصاص می دهد. به هر حال ، شما باید ، به اینکه تصاویر شما در اینستاگرام چگونه به نظر می رسند بیندیشید. با مربع خود کار کرده و تلاش کنید واز قانون سه تا سه  برای شکل دادن تصویر استفاده کنید. به طور ساده تر تصاویر خود را به 9 مربع کوچک تر تقسیم کنید تا ببینید هر قسمت شکل دهنده تصویر کامل است.

رنگ های بولد را به تمامی پیدا و تصاویر را تعریف کنید:  ممکن است در گفتا ر اسان تر از عمل به نظر برسد ، اما تلاش کنید رنگ هایی که به درستی در جای خود قرار گرفته اند را پیدا کنید. آبی های روشن،  قرمز های در محفظه، زرد های جذاب ممکن است شما را از دیگران متمایز سازد. به علاوه،  اشکال منحصر به فرد و خطوط برجسته را برای دادن شکل واقعی به تصاویر خود جستجو کنید. یه سه مورد می تواند تمام تفاوت ها را ایجاد کند.


استفاده از ابزارهای ویرایش عکس

اگر نمی توانید تیم طراحی  برای ویرایش  عکس های خود استخدام کنید ، سعی کنید از آپ هایی مثل Afterlight, VSCO و حتی از پلت فرم های اصلی اینستاگرام برای ویرایش عکس هایتان استفاده کنید. به یاد داشته باشید که  بیش از حد از ابزار های ویرایشی استفاده نکنید. شما در تلاش برای کسب بهترین جایزه عکاسی نیستید.



منبع: sproutsocial – تهیه و ترجمه: فالوجت


برای افزایش فالوور در اینستاگرام چه باید کرد؟

25 راهکار برای جذب فالوور و افزایش لایک در اینستاگرام

افزایش فالوور در اینستاگرام با راهکارهای طبیعی

  • ساناز اصفهانی
  • ۰
  • ۰

اهمیت برندسازی در اینستاگرام بر کسی پوشیده نیست اما برندهای زیادی در اینستاگرام می بینیم که کانالهایشان را تبدیل به گورستانی برای خود می کنند. شما معمولا  حدود 15 عکس و 150 فالوور در صفحه آنها می بینید ، اما هیچ به روز رسانی در ماههای گذشته مشاهده نمی کنید.

اگر مطلب بالا را خوانده و متوجه شدید که شما هم  جز این گروه قرار می گیرید، ما برای کمک به شما اینجا هستیم. همراه کردن اینستاگرام با بازاریابی و استراتژی  برند سازی برای هر  کسب و کاری  که، تلاش در بیشتر کردن مخاطبانش را دارد، بسیار ضروری است. با فالوجت همراه باشید.

برند سازی در اینستاگرام کار ساده ای نیست. کسب اعتماد، تعهد، و جلب توجه کاربران اینستاگرام به راحتی قدم زدن در پارک نیست. در حقیقت شرکت eMarketer دریافت که تنها 50% از برند ها در اینستاگرام فعال هستند. در حالیکه نمایندگی انتظار دارد  در سال 2017 این عدد به 71% افزایش یابد ، هنوز کسب و کار های  بسیاری  می توانند در باره شبکه های اجتماعی بیاموزند.

مزایای افزایش برندسازی در اینستاگرام

با وجود نیم میلیارد کاربر فعالی که در اینستاگرام هست، شانس زیادی برای دیده شدن وجود دارد. موسسه تحقیقاتی Pew Research دریافت که در سال 2015،  35% از کاربران اینستاگرام چندین بار در روز شبکه های ارتباطی خود را چک می کنند. و نزدیک به 60% از کاربران اینستاگرام  حداقل یک بار در روز آن را مشاهده می کنند.

 دررابطه با هزینه تبلیغات به همین میزان بازدید بیندیشید.  در حالیکه احتمالا 60% از کاربران اینستاگرام در حسابتان نیستند، ولی شما شانس بهره برداری از این مخاطبان و درست کردن یک اسم در این فضا برای برند تجاری خود را دارید.


ادامه مقاله (کلیک کنید)

  • ساناز اصفهانی
  • ۰
  • ۰


با این ترفند به راحتی در گوگل سرچ کنید

تایپ کردن کلمات و کلیدواژه های مختلف برای رسیدن به یک نتیجه خوب و قابل قبول در گوگل زمانبر است و شما مجبور هستید زمان بسیاری را صرف کنید تا به نتیجه دلخواه از آنچه هدف شماست برسید زیرا با تایپ یک کلمه یا کلید واژه خاص تمامی مطالب مرتبط برایتان نماش داده می شود و بسیاری از مواقع شما نتایجی نامرتبط هم دریافت می کنید.

استفاده از علامت نقل قول (" ") می تواند برای شما راهگشا باشد، به این ترتیب با قرار دادن جمله یا کلمه مورد نظرتان در علامت نقل قول موتور جستجوگر تنها مطالب مرتبط با سوژه شما را سرچ و ارائه می‌کند. به عنوان مثال سرچ کنید "برندگان اسکار".

با این ترفند به راحتی در گوگل سرچ کنید 

با استفاده از این علامت علاوه بر کلمات و جملات می توانید فواصل زمانی یک موضوع را نیز در گوگل به راحتی سرچ کنید و نتایج دلخواه را بدست آورید. جمله بالا را در فاصله زمانی سرچ کنید، به عنوان مثال جستجو کنید " برندگان اسکار" 2010..2017

می توانید برای موتور جستجوگر محدودیت بگذارید تا به سراغ مطالب متفرقه هم پیرامون سوژه شما نرود، به عنوان مثال اگر به دنبال برندگان نول در سالهای خاصی هستید و می خواهید برندگان رشته های دانش و ادبیات را بیابید در نواز ابزار عبارت : دانش، ادبیات" برندگان جایزه نوبل" را تایپ کنید.

همچنین اگر پیش از هر کلمه یک علامت (-) منها بگذارید می توانید آن را از لیست موضوعات سوژه خود حذف کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

  • ساناز اصفهانی
  • ۰
  • ۰
مقایسه جالبی از فالوور و لایک اینستاگرام هنرمندان
یکی از موضوعات داغ این روزها تعداد فالوور های بازیگران و ورزشکاران ایرانی است. آنچه که بعضاً در برخی از پیج های اینستاگرامی به چشم می آید عدم تناسب میان تعداد فالوور ها و لایک اینستاگرام برخی از افراد است. در این مطلب مقایسه ای جالب میان تعداد فالوورها و لایک هنرمندان و ورزشکاران انجام شده و در قالب نمودار بیان شده است.

در این نمودار تعداد فالوور ها مولفه اول و تعداد لایک آخرین پست آنها را به عنوان مولفه دوم قرار داده‌ایم. بدین ترتیب میزان تعامل مردم با آنها سنجیده شده‌ است.

در میان ورزشکاران با آنکه علی دایی در صدر جدول محبوب ترین های ورزش ایران قرار دارد ولی استقبال از پست هایش به پای علی کریمی نمیرسد. پست های علی دایی بیشتر در رابطه با مسائل فوتبالی است اما پست های علی کریمی از آنجایی که به مسائل مختلفی می پردازد بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. پست های علی کریمی گاهی اوقات بسیار کنایه دار می شود و همین چند روز پیش مجبور شد به دلیل یکی از پست هایش که درباره علی دایی بود، به دلیل حمله هواداران علی دایی کامنت های خود را ببندد و علاوه بر آن تمامی پست های خود را به غیر از یکی دو تا پاک کند. مهدی طارمی که تا همین سال گذشته تعداد فالوورهایش در اینستاگرام چند هزار نفری بود اکنون یکی از میلیونی های اینستاگرام است. البته اینستاگرام او هم در بازه ای با ریزش مخاطب مواجه شد یعنی وقتی علیرغم مخالفت هواداران به تیم ریزه اسپور ترکیه رفت، انتقالی که نافرجام بود و در نهایت این بازیکن دوباره به پرسپولیس برگشت تا مخاطبان خود را دوباره به دست بیاورد.


مشاهده ادامه مطلب در لینک زیر:


مقایسه جالبی از فالوور و لایک اینستاگرام هنرمندان (کلیک کنید)


  • ساناز اصفهانی
  • ۰
  • ۰

عمر مصرف گوشی‌های هوشمند معمولا بسیار کمتر از آن چیزی است که در هنگام خرید برای آن حساسیت به خرج می‌دهید. اما آیا فروختن یک گوشی اندرویدی چیز ساده‌ایست و باید به سادگی از کنار آن گذشت؟

صرف‌نظر از دغدغه فروش گوشی دست دوم به قیمت مناسب که با یک آگهی ساده آن در دیوار آغاز می‌شود اما فروختن یک گوشی جز این دردسرهای ساده، مستلزم انجام کارهای دیگری نیز است. در این مطلب چهار گام و اقدام مهم و اساسی را که باید پیش از فروش و واگذار کردن گوشی خود به فرد دیگر انجام دهید را با هم مرور می‌کنیم.

  • ساناز اصفهانی
  • ۰
  • ۰

افزایش لایک اینستاگرام - افزایش لایک در اینستاگرام - افزایش فالوور اینستاگرام -

افزایش لایک اینستاگرام از موارد جذاب برای کاربران اینستاگرام است و از هر راهی برای افزایش فالوور و افزایش لایک اینستاگرام استفاده می کنند. قطعاً برای شما هم جالب است بدانید که در بررسی های انجام شده مشخص شده که جنسیت و زمان ارسال پست ها در افزایش لایک تأثیر زیادی دارد.

بررسی های انجام شده توسط موسسه Hopper HQ بر روی بیش از یک میلیون عکس ارسالی در اینستاگرام نشان می دهد که به طور متوسط پست های ارسالی زنان پنج برابر بیش از مردان محبوبیت دارد و تعداد لایک ها و نظرات ارسالی برای این مطالب هم حدودا پنج برابر مردان است.

تجزیه و تحلیل بیش از 1.2 میلیون پست اینستاگرام که از طریق 4000 حساب کاربری ارسال شده نشان داده که مطالب ارسالی زنان به طور متوسط 578 لایک و نظر دریافت می کند، ولی این رقم در مورد مردان 117 مورد است. اگر تنها بخش اظهارنظرها یا کامنتها مورد محاسبه قرار بگیرد، این رقم برای زنان در مقایسه با مردان به 170 در برابر 113 می رسد.

یک نکته جالب دیگر این است که تعاملات در پست های مردان بیشتر در بخش اظهارنظرهاست و نه لایک ها. اگر چه اکثر کاربران اینستاگرام را زنان تشکیل می دهند، اما کاربران مرد اینستاگرام بیشتر تمایل به تعامل در بخش نظرات در زیر پست های با موضوعات مربوط به تناسب اندام و ورزش دارند.

علاوه بر این پست هایی با موضوعات شخصی مانند مسافرت تا کاهش وزن بیشترین لایک را دریافت می کنند. تصاویر حیوانات در رتبه دوم و تصاویر دیدنی طبیعت و … در رتبه سوم هستند.

متون ارسالی همراه عکس ها هم در ایجاد محبوبیت بیشتر تاثیرگذار است. متون طولانی لایک را تا 15 درصد کاهش می دهند و متون همراه با ایموجی و شکلک بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. استفاده از هشتگ هم بازدید را افزایش می دهد. مهم ترین نکات هشتگ که باید بدانید

یکی دیگر از موارد مهم که در این بررسی مشخص شد اهمیت زمان ارسال پست ها در اینستاگرام است. زمان ارسال پست ها نیز مهم است و ارسال پست در عصرها بیشترین بازدید را موجب می شود و افزایش لایک اینستاگرام نتیجه طبیعی این موضوع است. در روزهای تعطیل انجام این کار در حدود ساعت 11 صبح مناسب است. بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام چه مواقعی می باشد؟

همین موارد ساده را به یاد داشته باشید و با رعایت همین نکات شاهد افزایش لایک از سوی فالوور های خود باشید.


منبع:فارس


فالوجت؛ ربات افزایش فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

  • ساناز اصفهانی
  • ۰
  • ۰

 آیا تا به حال برایتان پیش آمده که فقط یک تایم مشخص برای شارژ گوشیتان فرصت داشته باشید ؟ مثلا تنها بیست دقیقه تا زمان شروع کلاستان باقی مانده یا بخواهید به محل کارتان بروید و متوجه شوید گوشیتان شارژ ندارد . در این زمان کوتاه می توانید از ترفندهای استفاده کنید که زودتر گوشیتان را شارژ کنید .

در ادامه ما ترفندهای را برای گوشی های هوشمند اندروید و تبلت های آیپدی و آیفون بیان کرده ایم ، اگر میخواهید با این ترفندها آشنا شوید با ادامه این پست با ما همراه باشید .

  • ساناز اصفهانی
  • ۰
  • ۰

معمولاً در برخی از سایت ها با عناوینی همچون: خرید فالوور و افزایش فالوور رایگان مواجه می شویم و حتی در اینستاگرام نیز چنین تبلیغاتی را مشاهده می کنیم. اما فالوور واقعی و حقیقی چه نوع فالووری است؟ افزایش فالوور چه فایده ای دارد؟ چرا کاربران اینستاگرامی به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستند؟ و کدامیک از انواع فالوور ها می تواند برای اهداف کاربران مفید باشد.

ما بارها صفحاتی از اینستاگرام که تعداد فالوورهای زیادی را دارند بررسی کرده ایم و نرخ درگیری آنها را محاسبه کرده ایم، به این نتیجه رسیده ایم که همه این فالوورها فعال نیستند. در واقع باید گفت برخی از صفحات اینستاگرام در ظاهر امر فالوورهای زیادی داردند اما فالوورهای آنها فیک و غیر فعالند. و متأسفانه باید بگوییم در ایران نیز کاربران زیادی اقدام به خریداری فالوور فیک کرده اند. حتی برخی از بازیگران ایرانی نیز تعداد فالوورهایشان واقعی نیست و برای محبوب نشان دادن خود اقدام به خرید فالوور فیک کرده اند!!!

اینستاگرام بازیگران ایرانی و رازهایی خواندنی

باید بگوییم تعداد بازیگرانی که فالوور فیک خریداری کرده اند کم نیست. برای نمونه بهنوش بختیاری از جمله بازیگرانی است که فالوور فیک خریداری کرده است. دوسال پیش، در طی اقدام اینستاگرام در طی یک هفته، تمامی فالوورهای فیک برخی از کاربران ریزش کرد و به همین سادگی برخی از کاربران رسوا شدند!!!!

بهنوش بختیاری نیز از بازیگرانی که بود که در یک شب با ریزش 600 هزار فالوور مواجه شد. حسام نواب صفوی نیز از بازیگرانی بود که بار یزش فالوورها مواجه شد.

این موارد صرفاً برای نمونه بیان شد. متأسفانه پیج هایی که در اینستاگرام فالوور فیک خریده اند زیادتر از حد تصور می باشند.

خرید فالوور فیک ؛ راهی که نباید رفت

به سراغ بحث اصلی خودمان برویم. فرقی نمی کند بازیگر یا هنرمند باشیم یا صاحب کسب و کاری که از اینستاگرام برای اهداف تجاری خود استفاده می کنیم یا فقط یک پیج شخصی در اینستاگرام داریم در هر حال سوال اصلی اینجاست: برای افزایش فالوور در اینستاگرام به سراغ چه فالوور هایی برویم؟ آیا خرید فالوور جعلی منطقی است؟

اگر صاحب کسب و کار باشید که پاسخ کاملاً مشخص است. تعداد فالوور های بیشتر ولی غیر واقعی سودی برای ما ندارد. آنچه برای مهم است افزایش رقم حساب های بانکی ماست که قطعاً با فالوور فیک این هدف محقق نمی شود. افزایش فالوور اینستاگرام بدون افزایش فروش سودی برای ما ندارد.

بنابراین باید به سراغ روش های تبلیغاتی برویم که نهایتاً منجر به افزایش فالوور واقعی اینستاگرام برای ما شود و نهایتاً به افزایش درامد ما کمک کند. اگر صاحب کسب و کار باشیم قطعاً هدف ما از افزایش فالوور و افزایش لایک در اینستاگرام چیزی جز افزایش فروش نمی باشد.

شاید برخی به غلط اینگونه تصور می کنند که بالاتر بودن تعداد فالوور ها حتی اگر فالوور ها جعلی باشد باعث می شود در نظر مشتریان بزرگ تر و مهم تر جلوه کنیم. اما بد نیست بدانید در کشور خودمان، ایران در حال حاضر کسب و کارهایی هستند که از طریق اینستاگرام در آمدهای میلیونی و میلیاردی دارند اما پیج اینستارگام انها فقط 45K است. اما فالوور واقعی .

هیچ نیازی به سیاهی لشکر نیست!!!

ذهنیت خود را نسبت به تعداد فالوورها تغییر دهید. بگذارید یک توصیه خودمانی داشته باشیم: دستتان را روی تعداد فالوورها بگذارید و اصلاً به آن نگاه نکنید!!!!

در عوض به دنبال این باشید که کدام روش تبلیغاتی برای شما چاره ساز است و می تواند برای شما مشتری جذب کند.  یا اگر به عنوان هنرمند می خواهید تعداد فالوور بیشتری داشته باشید به این فکر کنید که چگونه می توانید فالوور واقعی داشته باشید. فالووری که واقعاً پیج شما را دیده و تحلیل کرده و شما در ذهنش به خوبی مانده اید. این فالوور واقعی است که با پیج شما ارتباط برقرار می کند، کامنت می گذارد و لایک می کند.

حال فکر می کنید چگونه می توانید تعداد فالوور واقعی خود را افزایش دهید؟

ربات افزایش فالوور فالوجت با پروفایل های واقعی افراد از گروه هدفی که مد نظر شماست( بر اساس سن، جنسیت، شهر و …) ارتباط برقرار می کند. این کاربران شما را می بینند،تحت این عنوان که آنها را لایک کرده اید یا فالو کرده اید یا حتی کامنت گذاشته اید( با توجه به نظر شما این بخش ها می تواند فعال شود). برخی از این کاربران بی تفاوت از این موضوع عبور می کنند و عده ای هم علاقه می شوند و پروفایل شما را چک می کنند، به پست های شما علاقه مند می شوند و شما را فالو می کنند. یعنی این کاربران به اختیار خود شما را دیده اند، پسندیده اند و فالو کرده اند. این نحوه جذب، بهترین و عالی ترین نوع جذب فالوور است و اگر شما صاحب کسب و کاری هستید، مطمئناً نتایج بسیار خوبی برای شما خواهد داشت.

حتی اگر از این روش برای پیج شخصی خود استفاده کنید بازهم برد با شماست. چرا که موفق به جذب فالوور واقعی شده اید که به مطالب شما علاقه مندند و برایتان کامنت می گذارند و شاهد افزایش لایک خواهید بود.

اگر به دنبال راهی برای افزایش فالوور در اینستاگرام هستید، باید به سراغ روش های مطمئن و منطقی بروید. در این راه فالوجت همراه شماست. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

09226366475 تلگرام

فالوجت؛ ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

  • ساناز اصفهانی