افزایش فالوور در اینستاگرام

ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

افزایش فالوور در اینستاگرام

ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

در این وبلاگ مطالب مفید و آموزنده ای در زمینه اینستاگرام بیان می شود. امیدواریم که براتون مفید باشه. همچنین برای افزایش فالوور در اینستاگرام نیز پیشنهاد ویژه ای براتون داریم. با ما همراه شوید

  • ۰
  • ۰

اهمیت برندسازی در اینستاگرام بر کسی پوشیده نیست اما برندهای زیادی در اینستاگرام می بینیم که کانالهایشان را تبدیل به گورستانی برای خود می کنند. شما معمولا  حدود 15 عکس و 150 فالوور در صفحه آنها می بینید ، اما هیچ به روز رسانی در ماههای گذشته مشاهده نمی کنید.

اگر مطلب بالا را خوانده و متوجه شدید که شما هم  جز این گروه قرار می گیرید، ما برای کمک به شما اینجا هستیم. همراه کردن اینستاگرام با بازاریابی و استراتژی  برند سازی برای هر  کسب و کاری  که، تلاش در بیشتر کردن مخاطبانش را دارد، بسیار ضروری است. با فالوجت همراه باشید.

برند سازی در اینستاگرام کار ساده ای نیست. کسب اعتماد، تعهد، و جلب توجه کاربران اینستاگرام به راحتی قدم زدن در پارک نیست. در حقیقت شرکت eMarketer دریافت که تنها 50% از برند ها در اینستاگرام فعال هستند. در حالیکه نمایندگی انتظار دارد  در سال 2017 این عدد به 71% افزایش یابد ، هنوز کسب و کار های  بسیاری  می توانند در باره شبکه های اجتماعی بیاموزند.

مزایای افزایش برندسازی در اینستاگرام

با وجود نیم میلیارد کاربر فعالی که در اینستاگرام هست، شانس زیادی برای دیده شدن وجود دارد. موسسه تحقیقاتی Pew Research دریافت که در سال 2015،  35% از کاربران اینستاگرام چندین بار در روز شبکه های ارتباطی خود را چک می کنند. و نزدیک به 60% از کاربران اینستاگرام  حداقل یک بار در روز آن را مشاهده می کنند.

 دررابطه با هزینه تبلیغات به همین میزان بازدید بیندیشید.  در حالیکه احتمالا 60% از کاربران اینستاگرام در حسابتان نیستند، ولی شما شانس بهره برداری از این مخاطبان و درست کردن یک اسم در این فضا برای برند تجاری خود را دارید.


ادامه مقاله (کلیک کنید)

  • ۹۶/۰۳/۳۱
  • ساناز اصفهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی