افزایش فالوور در اینستاگرام

ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

افزایش فالوور در اینستاگرام

ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

در این وبلاگ مطالب مفید و آموزنده ای در زمینه اینستاگرام بیان می شود. امیدواریم که براتون مفید باشه. همچنین برای افزایش فالوور در اینستاگرام نیز پیشنهاد ویژه ای براتون داریم. با ما همراه شوید

  • ۰
  • ۰
مقایسه جالبی از فالوور و لایک اینستاگرام هنرمندان
یکی از موضوعات داغ این روزها تعداد فالوور های بازیگران و ورزشکاران ایرانی است. آنچه که بعضاً در برخی از پیج های اینستاگرامی به چشم می آید عدم تناسب میان تعداد فالوور ها و لایک اینستاگرام برخی از افراد است. در این مطلب مقایسه ای جالب میان تعداد فالوورها و لایک هنرمندان و ورزشکاران انجام شده و در قالب نمودار بیان شده است.

در این نمودار تعداد فالوور ها مولفه اول و تعداد لایک آخرین پست آنها را به عنوان مولفه دوم قرار داده‌ایم. بدین ترتیب میزان تعامل مردم با آنها سنجیده شده‌ است.

در میان ورزشکاران با آنکه علی دایی در صدر جدول محبوب ترین های ورزش ایران قرار دارد ولی استقبال از پست هایش به پای علی کریمی نمیرسد. پست های علی دایی بیشتر در رابطه با مسائل فوتبالی است اما پست های علی کریمی از آنجایی که به مسائل مختلفی می پردازد بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. پست های علی کریمی گاهی اوقات بسیار کنایه دار می شود و همین چند روز پیش مجبور شد به دلیل یکی از پست هایش که درباره علی دایی بود، به دلیل حمله هواداران علی دایی کامنت های خود را ببندد و علاوه بر آن تمامی پست های خود را به غیر از یکی دو تا پاک کند. مهدی طارمی که تا همین سال گذشته تعداد فالوورهایش در اینستاگرام چند هزار نفری بود اکنون یکی از میلیونی های اینستاگرام است. البته اینستاگرام او هم در بازه ای با ریزش مخاطب مواجه شد یعنی وقتی علیرغم مخالفت هواداران به تیم ریزه اسپور ترکیه رفت، انتقالی که نافرجام بود و در نهایت این بازیکن دوباره به پرسپولیس برگشت تا مخاطبان خود را دوباره به دست بیاورد.


مشاهده ادامه مطلب در لینک زیر:


مقایسه جالبی از فالوور و لایک اینستاگرام هنرمندان (کلیک کنید)


  • ۹۶/۰۳/۳۱
  • ساناز اصفهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی