افزایش فالوور در اینستاگرام

ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

افزایش فالوور در اینستاگرام

ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

در این وبلاگ مطالب مفید و آموزنده ای در زمینه اینستاگرام بیان می شود. امیدواریم که براتون مفید باشه. همچنین برای افزایش فالوور در اینستاگرام نیز پیشنهاد ویژه ای براتون داریم. با ما همراه شوید

  • ۰
  • ۰

در قسمت اول از مقاله 5 روش برای برندسازی در اینستاگرام بیان شد. در ادامه سایر روش ها بیان می شود.

6) از زبان سخت فروش دوری کنید

بیشترین رنج سنی اینستاگرام بین 18 تا 29 سال است .  معمولا افراد در این گروه سنی درمورد برند های اجتماعی بدبین و دودل هستند. بر طبق تحقیقاتی از سوی موسسه Initiative ، 30 % از مردم آمریکا و ( 40% از مردم انگلستان)  در مورد نحوه بازاریابی برند ها نسبت به خودشان دو دل و مشکوک هستند.

این به این معنی است که اکثریت کاربران می توانند ، بوی بد تاکتیک های نامناسب بازاریابان را از فاصله های دور بشنوند. سعی نکنید یکی از بزرگترین مخاطبین خود را به جلو هل دهید. در عوض تلاش کنید با صداقت سخن گفته و از کپشن های صریح و شفاف استفاده کنید.  هر چه بیشتر برای فروش تلاش کنید ، احتمال اینکه خریدارانتان  را از خود دور کنید بیشتر است.

همان طور که قبلا ذکر شدتصاویر و ویدیو های خیلی خوب به کاربران این اجازه  را می دهد که خودشان در باره محصولات و خدمات شما تصمیم بگیرند. اما یک کپشن عالی اینستاگرامی می تواند باعث یادگیری بیشتر کاربران در باره محصول شود. به این دلیل که  در الگوریتم جدید اینستاگرام ، دیده شدن کمی سخت تر است،  از کپشن های خود نخوانده رد نشوید.

به عبارت دیگر، کپشن های شما باید بسیار مرتبط به موضوع و با جزییات کامل نوشته شوند. این دلیل که می توانید از 2220 کاراکتر برای نوشتن استفاده کنید ، به این معنی نیست که باید از همه یا حتی بخشی از این تعداد در یک کپشن بهره مند شوید. مختصر نویسی را تمرین و از آن برای سوق دادن کاربران به خواندن بیشتر پست ها استفاده کنید.

نرم افزار حرفه ایی اطلاع رسانی

کاربران به محتویاتی که نشانگر اطلاعات شما از کار باشد علاقه نشان می دهند. به موفق ترین و تعامل بر انگیز ترین پست ها نگاهی بیندازید و سپس به زبان این محتویات  بیندیشید. دلیلی برای کار کرد بالای این پست ها وجود دارد. حس کنجکاوی مخاطبان را با طرز نوشتار خوب و متن مرتبط با کا ر مورد نظر بر انگیزید.


مشاهده ادامه مطلب در لینک زیر:

 یازده روش برای ارتقا برندسازی در اینستاگرام (قسمت دوم) کلیک کنید


  • ۹۶/۰۳/۳۱
  • ساناز اصفهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی