افزایش فالوور در اینستاگرام

ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

افزایش فالوور در اینستاگرام

ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

در این وبلاگ مطالب مفید و آموزنده ای در زمینه اینستاگرام بیان می شود. امیدواریم که براتون مفید باشه. همچنین برای افزایش فالوور در اینستاگرام نیز پیشنهاد ویژه ای براتون داریم. با ما همراه شوید

  • ۰
  • ۰

8 نکته کاربردی برای نوشتن کپشن های اینستاگرام

1) قرار است برای چه کسی بنویسید؟

قبل از هر چیز برای نوشتن کپشن‌های خوب، باید شناخت خوبی نسبت به مخاطب خود داشته باشید.زیرا معمولا محتوای هر رسانه متناسب با نوع مخاطب آن انتخاب می‌شود تا بتواند با درگیر کردن احساسات مشتری او را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین کپشن اینستاگرام باید به گونه‌ای انتخاب شود که برای مخاطب آن قابل درک و ملموس باشد. نوشتن کپشنی که متناسب با اطلاعات مخاطب است سبب ایجاد حس همدلی در او می‌شود. از این رو می‌تواند رضایت مشتریان را جلب کند.

2) برای برندتان شعار تبلیغاتی داشته باشید

داشتن شعار تبلیغاتی یکی از عوامل توسعه و موفقیت برند است. استفاده از این شعار تبلیغاتی در بسته‌بندی محصولات و پست‌های شبکه‌های اجتماعی می‌تواند تاثیر مثبتی در بازاریابی یک برند داشته باشد. در صورتی که این شعار تبلیغاتی بتواند در قسمت پایانی کپشن تمام پست‌ها قرار بگیرد، هماهنگی خاصی را در بین پست‌ها ایجاد می‌کند. از آنجایی هم که کپشن‌های پست‌های اینستاگرام تاثیر زیادی بر مخاطبان دارد، می‌تواند با تثبیت نام برند در ذهن مشتری میزان فروش را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: یازده روش برای ارتقا برندسازی در اینستاگرام

۳) کپشن‌های کوتاه و جذاب بنویسید – بر روی جملات ابتدایی تمرکز کنید

این نکته را به یاد داشته باشید که کاربران شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام معمولا علاقه‌ای به خواندن ادامه کپشن در قسمت بیشتر بخوانید ندارند. بنابراین از آنجایی که تنها جملات نخست کپشن اینستاگرام مورد مطالعه قرار می‌گیرند. بهتر است کپشنی کوتاه اما بسیار جذاب برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود تهیه کنید. جملات جذاب باعث می‌شود کاربر تصمیم به مطالعه ادامه مطلب و مراجعه به لینک مربوطه می‌گیرد.

۴) کلمات کلیدی در ابتدای کپشن

کلمات آغازین کپشن‌اینستاگرام مهم‌ترین بخش پست اینستاگرام برند شما است. اگر بتوانید کپشن خود را با کلمات کلیدی جذب کننده‌ای آغاز کنید، نیمی از مسیر را طی کرده‌اید. اگر کلمات شما قدرت جلب نظر مشتری را در نگاه اول داشته باشد می‌تواند ادامه مسیر را با اطمینان بیشتری طی کنید. بنابراین شناخت مشتری و آگاهی از علم روانشناسی می‌تواند در انتخاب کلمات کلیدی جادویی کمک زیادی به شما بکند.

۵) نظر سنجی در پایان کپشن

طرح سوالات نظرسنجی در پایان کپشن اینستاگرام می‌تواند سبب افزایش تعامل با مخاطبان شود. نظرسنجی و طرح سوالات اثربخش علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن احساسات مخاطب تعامل برند با مخاطبان را نیز افزایش می‌دهد. طرح سوالات خاص با به چالش کشیدن مشتری می‌تاند ذهنیت مثبتی نسبت به برند در مشتری ایجاد کند.

درج سوالات خاص با به چالش کشیدن مشتری می‌تواند ذهنیت مثبتی نسبت به برند در مشتری ایجاد کند.

۶) برای ویرایش کپشن وقت صرف کنید

به عنوان یک فرد حرفه‌ای که مدیرت شبکه‌های اجتماعی یک برند را به عهده دارید از سعی و خطا و اجرای استراتژی‌های مختلف نترسید. ممکن است برای رسیدن به کپشنی ایده‌آل لازم باشد که چندین بار به ویرایش و بازنویسی آن بپردازید. فراموش نکنید که پست‌های شبکه‌های اجتماعی شما بارها توسط مخاطبان جدیدی مرور می‌شوند. بنابراین کپشن پست‌های قدیمی خود را نیز تا جایی که نیاز است تغییر دهید و از نو بنویسید تا بیشترین تاثیر را بر مخاطب بگذارد.

۷) از اهمیت هشتگ ها غافل نشوید

استفاده از هشتگ‌های مناسب در کپشن‌ها تاثیر به سزایی در بازدید پست‌های آن دارد. برای تاثیرگذاری بیشتر پست‌ها لازم است که هشتگ‌ها با هوشمندی انتخاب شوند تا بتوانند اهداف برندها را تحت پوشش قرار دهند. در استفاده از هشتگ این نکته را فراموش نکنید که نباید هشتگ‌ها سبب ناخوانایی کپشن اینستاگرام شوند. زیرا در این صورت تاثیر منفی بر روی ذهن مشتری ایجاد می‌شود.

۸) از ایموجی استفاده کنید

کپشن اینستاگرام نیز مانند تلگرام به کمک ایموجی‌ها قابل فهم‌تر و جالب‌تر خواهد بود. بسیاری از مخاطبان با مشاهده‌ی ایموجی اشتیاق بیشتری نسبت به خواندن ادامه مطلب از خود نشان می‌دهند. بنابراین به کمک ایموجی‌ها می‌توانید تاثیر کپشن اینستاگرام را چندین برابر کنید.

منبع: بازاریابی


با این اصول بیوی اینستاگرام جذاب بنویسید

فوت و فن های بازاریابی در اینستاگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی